fredag 14 augusti 2009

The Crew 1985

The Crew live i Varberg vintern 1985. Vi spelade på ett sk. maratonrock som pågick hela den helgen vi spela på en fredag natt 03:00 nånting och publiken och vi var rätt trötta när vi klev på...men vi körde så strängarna yrde. Vi som spela var Sven lorentzon sång/git, Tommy Johansson Git, Lisbeth Ingvarson orgel/kör, Roland Pettersson trummor och Kent Andersson bas. Låtarna vi spelar är 2 som jag skrev Neon Light och Be alive... Ung och blonderad var man på den tiden och vissa av oss hade spandexbrallor och kråsskjortor ..80-tal eller... Jag har överför detta från ett gammalt trött videoband därav den något mediokra kvaliten.

De e några sek. från nått matlagnings program som jag trodde jag klippte bort ...nu orkar jag inte meka mer me detta :-)

1 kommentar:

Acorn Amigos sa...

Där var dom där spandexbralorna igen....